feyzas Papatya-eylul88 18 aylık oğlum 4-5 te falan kalktı sanırım tepemde zıplıyor karanlıkta. Sırf bu yüzden emzirmeyi keseceğim
yorgunanne__ kızım iki yaşında aynı anda hasta olduk çok kötü bir hastalık Allah kimseye vermesin mahvolduk gece 3 ten beri
yorgunanne__ Papatya-eylul88 bilmiyorum birden vücut ağrısı, öksürük, kusma ateş dün gece öleceğim sandım şehadet getirdim o kadar kötüydüm 😂
12betul Papatya-eylul88 17 günlük pepemle gece 12 de yatıp 2 de uyanıp tekrar yatıp 4 den beri öğle sonu 4 olacak ayaktayız bakalım
UrbanMom Papatya-eylul88 uykusunu alan anne var mıdır acaba 😂 bebeğim ilk doğduğunda 7de standart ayağa kalkardı isyan etmeye başlamıştım hep böyle mi kalkacağız diye, 18 aylık oldu ve cevabim evet 😂 tek güzel yanı işlerim erken bitiyor.
Papatya-eylul88 UrbanMom bizde oyke 7 yine iyi 6 da kalkirdi simdi 5 dünde 3 e cekti😃uyusaniza be evladim