Merhabalar.4 aylık bebeğim. 1 aydır idrarda koyulaşma fark ediyorum bir kaç gündür de sanki kokuyor. Geçen acile gittik kan ve idrar baktılar normal bir şeyi yok dediler ama bi gariplik var bebeğim bazen çiş yaparken ağlıyor. 1 ay önce sünnet oldu yarası iyileşti o yüzden ağlamaz diye düşünüyorum. Gün içinde bir huzursuzluğu vs yok. Ve kakasını yapamadı lavman yapıldı 10 gün geçti yine yapmadı fitil verdim şimdi bekletmedeyim kendisi yapacak mı diye. Anne sütü alıyor 10 güne kadar normal diyorlar. Yapamayınca da huzursuz oluyor. Hanımlar asıl sorum enfeksiyonun bu tahlillerde çıkmama ihtimali var mı? İdrarı koyu ve kokuyor gibi