kurbanova1 Bebeğim 6 aylık olucak, her gece uyanıp mama istiyor, birkaç keç kez vermemeyi denedim uyutmaya çalıştım ama o zamanda uyumuyor😩 ne yapabilirim?
Fikk kurbanova1 seni gördükçe aklına mama gelecek babasına bırak o uyutsun emzik yardımı ile her mama istedimi emzik versin yada su 😄
[silindi] kurbanova1 ideali 9. Aydan itibaren kesmek doktoruna danıştıysan gelişimi iyiyse kesersin tabii ki birde en iyisi annesi bilir. Daha küçük o yüzden bilemedim nasıl davranılır. Benim oğlum 10 aylık keseli 2 hafta oluyor mamayı. Çok içmek istiyordu geceleri. İstersen 9. Aya kadar azaltabilirsin o uyanmadan rüya öğünü yapabilirsin 10 da veriyorsan 9da az vermek gibi. Mama sayısını azaltabilirsin mesela. Direkt kesmek istiyorsan biraz sancılı oluyor bir hafta falan sürüyor alışma süreci.
esractl kurbanova1 mamayı biraz sulu yaparak mesela 2 ölçek mamayı 150 cm ye kadar bi kaç gün ön öyle verip sonra su vererek ben öyle kestim
ZeydsMom kurbanova1 direk kesmek icin erken olur acikiyor mesela uyaniyor bir ikisinde besleyip digerinde su ver zaten ac degilse icmeyecek. Her bebek farklidir. İstah bakimindan. Kimisi 4 aydan keser kimisi 1 yasina kadar beslenir. En iyi kesmek 9 ay 1 yas diyorlar. 1 yas deseydin aliskanlik derdim ama bu aylarda acikmasi normal bi durum
Fikk sackgirl eğer kilo alımı iyiyse kesebilirsiniz uyku kalitesi daha da çok artar kesintisiz uykuya geçebilir ☺️
kurbanova1 sackgirl sanki alarm kurmuş kimi 5-6-7 arası uyanıp mamasını bekliyor 😂😂 bazı arkadaşlarımın bebekleri mamaya uyanmıyor bile bende kesmek istiyorum ama bizim obur maalesef uyumuyor😂
sackgirl kurbanova1 daha çok normal ama mamaların arkasında günde 5kere diyor örneğin bu da 5saatte bir ediyor. Gece bir kere acıkması normal. Benim büyük oğlum 2saatte bir 1 saatte bir kalkardı o alışkanlıktı aama sizinki ihtiyaç gibi duruyor acıkıyor minnak kıyamam :)
hemshireanne kurbanova1 benim bebeğim bazen uyanıyor bazen uyanmıyordu. Ama uyanınca hep beslerdim. Sağarak besliyorum ben. Bir gece fark ettimki en geç verdiğim sütü daha az verince daha rahat ve uzun uyuyormuş. Bide emzik hiç almıyordu. 6cı aya geçtiğimizde almaya başladı ve şuan yanımda uyuyor. Emziği düşünce uyanıyor gibi oluyor emziği veriyorum geri uyuyor.
Rez kurbanova1 e daha 6 aylık bile değil , 1 yaşa kadar da ihtiyacı olur acıkıyor demek ki, içmese anlarım da, içmiyorsa su verin dalsın tekrar