Her aşıya zararlı yaptırmayın diyorlar bu aşı konusunun ipi koptu iyice ancak çocuk menenjit geçirse o dokunur aşı diyenlerin hepsi ortadan kaybolur. Çünkü hasar bırakmadığını hiç duymadım. Kendi teyzem geçirmiş menenjiti ve malesef tüm kalan ömründe duymadı malesef duymadığı için sosyal hayattan kendini çektiğinden psikolojik sıkıntılar da yaşadı yalnızlıktan. O dönem şimdiki kadar imkanda yokmuş. Bilmiyorum ben yaptırdım bebeğime menenjit çok ciddi bi rahatsızlık. Siz yine kendiniz 2 sonuca göre karar verin hangisinin sonucu daha ağır size göre.