Senaoz21 1 haftadır kaşıntı vardı ilişkide agri çok oluyodu. Dünden beri de ağrı var oturunca dokununca aci var. İdrarda yanma yok. Ağrı kaşıntı var ici baya kasiniyor. Hastaneye gitsem ilaç verirlermi emziriyorum da
Senaoz21 meliiii tahlil istemez demi 3 yaşında oğlum salgın kaptı eşimde öyle bebeğim 4 aylık yani öyle hastanede bekliyemem tek gidicem hastaneye de çocukları bırakıp ondan soruyorum