Kızlar 1 aydır hastaneye götürüp getiriyorum ama doktorlar bişey demiyor sürekli başka bölümlere gönderiyorlar şimdi anlatıyım uzun olmaz ins
Bebeğim 33+6 da doğdu 2 hafta küvezde kaldı entübe oldu. Şimdi düzeltilmiş 11 aylık. Göz teması çok iyi hayır dediğimde anlıyor taklit yapmıyor alkış yapmayı bile çok zor öğrendi ve yap dediğimde yapmaz oyun oynarken kendi kendine yapar. Bay bay yapmıyor belki onu da kendi kendine yapar bilemiyorum takip ediyorum.
Emeklemedi hiç. Sıralama yok. Parmağımdan tutunca yürüyor ama bırakınca kendini hemen yere atıyor. Bir yere tutunup kalkmaz. İsmine hiç tepki vermiyor
Bunlar otizm belirtisi midir sürekli doktorlara soruyorum bişey demiyolar dediğim gibi hep başka bölümlere yönlendiriyorlar. Gerçekten sıkıldım artık bebeğimin nesi var bilmiyorum kafayı yemek üzereyim artık
Doktorlar gelişim geriliği var dedi sadece ama otizm olup olmadığını söylemediler