kokyar Oğlum yaklaşık 1.5 ay önce yüzünü çizdi bende geçeceğini sanarak çok üstüne düşmedim (benim salaklığım sürekli kendini yaralıyor geçer dedim ) geçmedi şuan izi var önerebileceğiniz bir krem var mı lütfen yazın 🥲