Pamuk_esos Doğum yapalı 1 yılı geçti bende daha yeni 2 kez regl oldum bitince akıntı geldi hamilelik gibi bir şey olur mu ki hamileliğim başında bu durumu yaşamıştım biraz ona benzettim uyku da uyuyamadım ☹️☹️
amansallagitsin Pamuk_esos regl bitikten sonra akinti gelmesi normal bence. Yani regl bittigi isareti.