yaso2_1
Gece fark ettim ateşi uyurken sıcak geldi bir ölçtüm 38.5 geçmişti.Sonrasında git gide yükseldi koltukaltından 40 bile gördük hastanede. Sonrasında ılık banyo,calpol hiç biri fayda etmedi.Beslenmek istemedi.Uykuya meyili vardı.İnliyordu yavrum bir de gözlerini açamıyordu.2 önce rota aşısı yaptırmıştık.İshali vardı kusuyordu.Acaba ateşi o mu yükseltti dedik.Doktorumuz 38 in üstüne çıkmaz ateş rotada dedi.Sonra kan verince crp yüksek çıktı zaten.Allah’ım bir daha yaşatmasın.