Ben doğum yaptığımda şey demişlerdi tek kişilik odalarda eş refakatçi oluyor ama genelde uzaktan gelen başka refakatçi şansı olmayanlara öncelik taniniyormjs 2 kişilik odalarda eş refakatçi olmuyor yemekler vs her şey iyiydi çocukta benim gelmemişti görmedim o yüzden bir şey diyemeyecem. 2023 Ekim’de dogum yaptım.