Canım anneler bebeğim tam 5 buçuk aylık. Gece uykumuz çok güzeldi benimle uyuyup benimle uyanırdı nadiren geceleri emzirirdim uyanınca. Ama bir haftadır saat başı ya da en geç iki saatte bir uyanıyor, gözleri kapalı şekilde ağlıyor. Hasta değil ortam sıcaklığı iyi. Dişleri mi acaba ? Şuan için diş etlerinde beyazlık şişlik falan da yok. Ah niye böyle oldu çocuğum 😭 Çalışıyorum ve gece 6 kere kalkmak beni inanılmaz yoruyor. Deneyimli annelerim eğer diş olduğunu düşünen varsa bana çözüm önerisi sunar mısınız noluuuur 🌸