mervedizdar Bence güzel bir dizi özellikle anlamlı izlenirse. Baba figürü sadece çocuklarına gösterdiği babalığı “geline” gösteremeyip üstüne kınayınca başına gelenlerin ardı arkası kesilmiyor. Ben annemler izlediği için bütün bölümlere hakimim küçüktüm ama o zamanlar bile ferhünde bana yakın bir karakter gibi gelir ve severdim. Her davranışı doğru olmasa da o zaman ve şu an bile hak veriyorum ona. Bence izlemeye değer bir dizi tabi Şevket değişiyor bir süre sonra ondan sonra pek ısınamadım diziye ama bir şans verin sarıyor.