Kızlar herkese hayırlı geceler
Bu ay korunmayı bıraktık 2. Gebelik düşündüğümüz için son afet tarihim 6 ocak 2 gün önce kasık ağrılarım çok olduğu için erken gebelik testi yaptım 6. 7. Dakikada silik bir çizgi oldu bende kueuma çizgisidir dedim zaten erken daha test yapmak için diye umursamadım bu akşam hafif lekelenmem oldu hafif birdaha olmadı adet tarihime 7 gün var yani 14 gün gibi bir süre oldu sizce gebelik varmıdır yoksa adet günüm yaklaşıyor diye mi lekenme oldu acaba kafam karıştı kan versem adet tarihime çok var saçma olur yani bilemedim başına gelen varmı uzun ve detaylı oldu affınıza sığınıyorum teşekkür ederim 🙏🏻