_muzikutusuu Emzirirken göğüs ucum yara oldu ve sütümü sağıpta veriyordum. Sağarken göğüs ucumdan kan geldi yara olduğu için ama göğsümü boşaltmazsam ağrı ve ateş yapıyor siz böyle bi durumla karşılaştınız mı ? Ne önerirsiniz ? Nasıl tedavi edebilirim?
beyazzkuguu _muzikutusuu tek çaresi doğru emzirmek bebeğiniz ucunu tutuyor olabilir mi ? Burada bana da yazdılar ama çok emindim yok ya hepsini tutuyor diyordum ama ucunu tutuyormuşum o da yara yapıypr ayaklarımı yere vura vura emzirdim kızım emdi kustunkan geldi çok korktum kan emiyordu. Kahverengi kısmı fazla tutturun ağzına lap diye sokun bana emzirme danışmanı böyle tarif etmişti şehir hastanesinde emzirme danışmanları ücretsiz pazartesi destek alın bence onlar tarif ediyorlar oda da alan var
_muzikutusuu beyazzkuguu evet ucunu tutuyor sadece o kadar çabalasamda ağzı küçük olduğu için kahverengi alanı tutamıyor 🥺
imaddesi _muzikutusuu 1-sağımı elle yapın 2- sağım sonrası göğüs uçlarını kantaron yağı ile nemlendirin 3- kantaron yağı sürdükten sonra bi süre memişler açık gezin 3 gün sonunda bana dua edeceksiniz 🙃
severi Benimde öyle olmuştu ucundan emzirdiğim için , göğüs ucu kremi sürdüm üstüne silikon göğüs ucunu takıp o şekilde emzirdim geçene kadar , emzirme bitince uçları çıkardım göğüslerim açık durdu 2-3 günde iyileşiyor
BendedeYok _muzikutusuu sütünüzü sürün ve biraz göğüsleriniz açık gezin en etkili yöntem bu. göğüs ucu yara kremi sürebilirsiniz. Birde bebeğin göğsün sadece ucunu emmediğine dikkat edin. Doğru emdiği zaman yara olmayı bırakıyor göğüsler.
beyazzkuguu _muzikutusuu ağzı küçük ama inanın kocaman alıyorlar. Ben emzirme danışmanına gittim doğru tutturdu yara olmasına rağmen acımadan emdi sizde deneyin çevrenizde biriler varsa onlar göğsünüzü hemen ağzına tuttursun fazla kısmını ittirin
imaddesi _muzikutusuu çok zor gerçekten. Sağım öncesi masaj yaptın mı 😔 sanırım göğsün elle sağmaya da alışık olması gerekiyor 😔 inşallah en kısa sürede iyileşirsin🤲🏼
sevolin _muzikutusuu lansinoh sürüp bebeğimin mendilini bırakıyordum ancak öyle iyileşti her yolu denedim en iyisi buydu. Tam 2 ay sürdü benim çok çektim bu acıdan . Ağlaya ağlaya emziriyordum görünce anılarım depreşti teh ne günlerdi :):):) Ha bir de banyoda beyaz sabun sür durula çıkınca lansinoh sür temiz mendille kapat ;)