Benim oğlum 30.gün tuttu göğsümü. Ben de sağıp verdim. Pes etme kesinlikle. Süt arttırıcı şeyler yap sürekli. Öyle ya da böyle tutacak. Buna İnan. Sütün de fazlasıyla geri gelecek. Anne sütü içen bebeklerde 10 gün normal kabul edilir. Çok fazla rahatsız etmiyorsa bebeğini Bunu da önemseme. Normal de.