xbebegimx Kzlar gecen ay tum bacak , koltuk alti 350₺ vermistim , bu ay 600₺ olmus bu kadar zam normal mi ya 😂
xbebegimx kubra00k kesinlikle bekarken gttim dayanamadim yarim kaldi simdi disimi sıkıp gitmeyi dusunuyorum aci esigim bayagi dusuk😃
xbebegimx maygirl acisina dayanamayip yarm birakmistim ama artik bi sekilde dayancam yani her ay her ay eziyet gercektn
kubra00k xbebegimx ben bekarken 4 yıl gitmiştim. Tamamen bitmişti. Doğumdan sonra malesef azar azarda olsa biraz geri geldi
xbebegimx kubra00k evet bana da aynisini ddiler hamilelikten sonra yine cikiyo diye e bugunki kuafor de diyor ki lazer kesin cozum degil tuy olatak kaliyo tekrar agdaya geliyorlar diyor
kubra00k xbebegimx ya şöyle. Eskisi gibi asla çıkmıyor bak onu bil. Ağdalık bir durumda olmuyorsun. Lazer rahatlık sen bakma. Ben şimdi kiwi marka aldım lazer. O yeni çıkanları evde kendim yok ediyorum. Zamanla onlarda eskisi gibi gitmiş olur. Lazer hamileyken bile rahatlıktır
morbulutlu Kaş bıyık yüz yakın arkadaşım alıyor çok şükür🤣 Bimden 40₺ ye ağda bandı alıp uzun süre kullanıyoruz🤣 Birde lazer makinem var üzerine ertesi gün lazer atıyorum🤣 İnşallah böyle böyle bitireceğiz bu sektörü ajajajajajajaj
xbebegimx kubra00k ya o iyiyse ondan alim valla nereye kadar agda artik acisini da bi sekilde cekicem belki de yapan kz mi acemiydi acaba ne canimi cok yakmisti yara oldu birdaha devam edemedm agda bile azaltiyor ki lazer daha iyidr tabii ki de
kubra00k xbebegimx ben acısız lazere gittim 4 yıl. Acılıya gidilirmi ya saçmalama kız. Gittiğim lazer buz lazeriydi diod lazerdi makinanın adı. Araştırmanı tavsiye ederim. Sıfır acı. Bu aldığım kiwi lazerde acısız. Yüzümede uyguluyorum