mincagnannesi bebeğimin boğazı ablamın kızından bulaştı we enfeksiyon kaptı. Siz güzel akıl weriyosunuz. Sizce ablamı kardeşlikten reddedeyimmi. Nede olsa üzülmezler benm bebeğim ya sonuçta. Gerçi ablam çok ağlamıştı bizden bulaştı diye özürde dilemişti isteyerek olmadı diye ama olsun ben yinede kardeşlikten atayım onu dimi.
Muhteşem zekalar war burda ya, verdiğiniz akıllar için insanların günahlarını almak ne kadar basitleşmiş hayretsiniz gerçekten. Kadının annesi yok anlıyorumusun ANNESİ YOKK , kaynanasını annesi yerine koymuş. Bir kaç kaşık su için aralarına fitne fesat sokunca oturduğunuz yerden hoop günahları alıp bi bardak üstünede su için. Yahu insanlıktan çıkmışsınız yeminle bu forumda insan düşmanlığı herkeste bi öldür gebert wur konuşma diye akıl wermeleri 🙂