Pirasalipuding Kızlar selam tecrübeli annelerim acaba emzirme dönemi bittikten sonra göğüsleriniz sarktımı bunun için toparlayıcı, korse vs kullandınız mı veyada dikleştirmek için bitki çayı vs içtiniz mi
sarapchanel Pirasalipuding kişiden kişiye göre değişir benimkiler rezalet durumda ne kullandıysam da yaramadı. İkinci çocuktan sonra direkt silikon dikleştirme vs yaptırıcam
zekkk Pirasalipuding bunu ben de çok merak ediyorum 2. Çocuğımı emziriyorum sarkık vs silikon benim de aklıma geliyor ama bu sıralar estetikten ölen vs insanlar olunca korkuyorum
sarapchanel Pirasalipuding teyzem 8 yıldır kullanıyor silikon çokta memnun 3. çocuğu oldu sütü geliyormuş sorun yaşamadığı için ben de düşünüyorum ama tabi doktorla görüşeceğim
Pirasalipuding Pirasalipuding kendime güncelleme yapayım trendyoldan bi krem aldım umarım faydası olur