43 günlük bebeğim var annem de ve eşim de uyuyor gece uykularına bana gelince uyumuyor eşim vardiyalı çalışıyor annemin de evi uzak her gün gelemiyor kendimi kötü hissediyorum birine muhtaç yaşamak ne kadar kötüymüş kendi düzenimi ne zaman oluştururum bebeğim benimle nasıl ne zaman uyumaya başlar başına böyle bir şey gelen oldu mu aranız da. Bu arada ne ayağımda ne kucağım da sakladığım da uyumuyor ne yaptıysam uyutamıyorum çok kötü hissediyorum kendimi 😞😞