1,5 ay oldu memeden ayrılalı ayırana kadar herkes oğlumu emzirdigim için yemediğine beni ikna etti bende zamanı geldi de geçiyor zaten hem yemekte yer düşüncesiyle ayırdım.Ama oğlum asla yemiyor kuş bile ondan çok yiyor inanın artık psikolojim alt üst oldu.Hani çocukların standart yedigi besinler vardır ya aburcubur başta olmak üzere yoğurt patates pilav köfte makarna bunlar da dahil asla yemek yemiyor hala bunların bi çocuğu tatmadı ki arada 10 tane patates yerdi artık onu da yemiyor sadece su içiyor su vermeyince dudakları kuruyo mecbur veriyorum.3 gündür resmen fotosentez yapıyor çocuk yok suyla yaşıyor asla agzını açmıyor bugün akşam sesimi yükselttim istemeden yemiyor çünkü çok üzülüyorum ondan mı ne bilmem avuç içi kadar ekmek içi yedi o günlerce yemek yemiyor asla çorba yoğurt ağzını açmıyor ağzına aldığı yemekten ya midesi bulanıyor kusuyo ya ağzından tükürüp çıkarıyor neler denedim ne tabaklar ne kaşık çatallar aldım ne tarifler bana mısın demiyor.Doktora randevu aldım götürücem ama o zamana kadar belki birilerinin tavsiyesi iyi gelir diye buraya da yazmak istedim 😭