3 gün önce böyle bir şey yaşadık aklım gitti. Ve halen takılı kaldım. Doktor atesten dedi. Ama cok yüksek değildi ateşi. Yada farkedemedik. Allahim ya farkedemeseydim. Uykudaydi rabbim sen bizi çocuklarımızla sınama mübarek üç aylarda tüm annelere Rabbim kolaylık versin 🤲