Istanbloem mamayı kullandığımız zaman gayet rahattı bir gün mama bitti normal mama vereyim dedim hani 1 kere bir şey olmaz belki diye çocuğum içti ve yarısından fazlasını kustu öyle olunca bir daha denemedim bile 1 yaşına kadar kullanmamız lazım dedi doktorumuz kullandık. 1 yaşından sonra normal mamaya geçtik şükür geçmişti. Reflü maması kullandığı zaman düz filan yatabiliyordu