Peki şimdi sizlere bir soru acaba benim bebeğim reflü mü, cumartesi gününden beri böyleyiz pazar günü 40 ımız cıktı. Cumartesi günü iki sefer bir sabah bir aksam agız dolusu kustu baya püskürterek, yatmak istemiyor, hiç uyumuyor, agzından köpük köpük salya çıkıyor, gazını cıkaracagım zaman yüzünü sağa sola ceviriyor sanki yüzü kaşınıyor gibi. Agzında sürekli bişey varmış gibi yapıyor, eli ağzına gidiyor sürekli emmek istiyor, emerken geğiriyor, arada öksürüyor. Çok üzülüyorum:(