kuzeyarinn amaaaan inan kimse olmasın daha iyi biz en altta oturuyoruz üstteki komşum kaç kere uyarmama rağmen çocukları büyük olmasına ragmen evin içinde sanki at koşturuyorlar 😭😭 bebeğim hep onların sesine uyaniyo bir misafirim annem vs gelse bu ne elif bu usttekiler niye böyle koşturuyo diyolar yani Allah insanın komşunun da iyisiyle karşılaştırsın amin 🤲🤲