Kızlar selam 3.5 aylık bebeğim var korunuyoruz ama prezervatif yırtıldı ilişki esnasında o günden beri korkuyorum şu sıralar bi kaç gündür mide bulantım var Sezeryan olmuştum dikiş yerlerim ağrıyor sızlıyor gibi oluyor uyku hali var biraz da hamilelik olabilir mi çok korkuyorum test yapmadım daha yapmayı düşünüyorum ama korkuyorum daha oğluma alışamadım psikolojik olarak iyi değilim bide Sezeryan oldum yani bu durumu yaşayan varmı aranızda