Ertugggg oğlum çok terliyor hem biraz hastalık evresinde ama sırtı su içinde kalıyor. üzerinde zıbın kısa kollu altında pijama var sadece.
Ertugggg tospikannesi_ Ya evimiz çok sıcak oluyor gece saatlerinden itibaren yatak odamızın peteğini kapattım umarım üşümez
tospikannesi_ Ertugggg yok üşüyeceğini sanmam bizim ev 22 derecede ve yatak odası peteği kapalı 3+1 evim sadece mutfak ve oturma odası açık oluyor ve ona rağmen kızım gece üstüne ince örtü bile kabul etmiyor anne sıcak diyor birde ben gece petekleri kapatıyorum
artikbiranneyim irmhzl klimanız varsa nem ayarında çalıştırın bi süre, düşer, eğer yoksa sıcaklığı düşürün zaten ideal neme gelir oda