demettt333 kimyasal gebelik olma ihtimali var çok yakın zamanda ben de aynı durumu yaşadım. Tam 5 haftalıkken kanamam başladı doktora gittim beta değeri kontrol ettiler en az 300 olması gerekirken 148 çıkmıştı. Ben herhangi bir ilaç kullanmadım sadece sıfırlanana kadar beta kontrolü haptım yaklaşık 1.5 -2 haftada sıfırlandı