Kızlar Avent biberon kullanıyoruz ve oldukça memnunum. Bebeğim 5 aylık ve 4. ayda emzik tuttu o da sadece geceleri alıyor ya da uykuya geçerken. Tuttuğu da bakkal emziği onca emzik içinden hdhdhjd Hep damaklı emzik kullan diş yapısı bozulmasın deniyor ama Avent emziklerde hiç damaklı yok? Mamajoo’da gördüm bir tek🤔 Firma da sorulan soruya “bebeklerin %94′ü bunu tercih ediyor” demiş ama bir mantık göremedim cevapta. Bilgisi olan var mı konu ile ilgili? Damaklı şart mı? Avent bu durumda kullanışsız mı?