Leyla07 @mrwtslck benim kızımda 3 yaşında gündüz bezi bıraktık ama Gece Bagliyordum ilk sıralarda kendisi istemedi Gecede bezi Gece de kalkmadı tişe sabahlari maşallah hep kuru Kalktı 😊
Ikizannesi45 mrwtslck inanın ya kalkıyorlar ya da tutuyorlar sabah yapıyorlar uyumaya yakın sıvı vermemeye çalışın ve bez takmayın asla bu süreçte konuşun bol bol bende sabırlı değilimdir normalde ama ikiz olunca sabır yüklendi az da olsa
mrwtslck zekkk biziöde bi ara öyleydi gece kalkıp kalkıp içiyorlardı sonra kesildi ve bez bırakma kararı aldım zaten diğer türlü saat başı kaçırırlardı herhalde