11 aylık bebeğim 11 aydan beri geceleri max 2 saat uyuyor sürekli uyanıyor emmek istiyor 30dk bir emiyo artık tükendim nasıl bıraktırabilirim napmam lazim akşam emzirdim uyudu 8 de 9 da kalkti emdi 10da kalktı bu kez emzirmedim hala daha iç çeke çeke ağlıyor kucamda sakinlesmiyor u,kusu var ağlıyor kucamda ara ara dalıyor koyunca yatağına ağlamaya devam ediyor nolur yardim edin