demir0 aaafnk doktor gerekli gördü mü bilmiyorum kafanıza göre başlamayın ama doktor söylediyse ilgisi artıysa sandalyede dik oturabilir kendini tutabiliyorsa başlayabilir
Umaysmom78 aaafnk bizde 5 aylık olduk anne sütü alıyo sadece doktor tadımlara başlayabilirsin 3 gün kuralıyla dedi ama ben 1 ay daha bekleme taraftarıyım kararsız kaldım 🙂↔️
demir0 Umaysmom78 sütün yetiyorsa kilo sorunu yoksa emzirmek kadar güzel bişey yok 6 aydan sonra başlayabilirsin acelesi yok yani
Umaysmom78 demir0 kilosu iyi dedi doktor bana bıraktı tamamen en iyisi 1 ay daha devam etmek emzirmek en iyisi
demir0 Umaysmom78 kesinlikle zaten ki emzirmeye uzun süre devam edersin yeterse sütün mis gibi süt herşeyden önemli