sebur bende başta doğum yaptım yerde doktorları dinledim sarılıkta vardı bol bol emzir en çok 3 saate uyandır dediler. Sonra o bebek bir alıştı 3 saate kendi kalkmaya çok pişmanım. Çocuk doktoru uyandırma gece o zaten acıkırsa uyanır dedi, bıraktım ama alışmış o uyandı. 2 ci ayında gece 3 kere kalkıyordu, 3 cu ayında gece 2 kere şimdi 4 aylık olduk bazen bir bazen iki yine kalkıyor 6-7 saaten fazla uyumuyor. Çok yorucu oluyor, insanın uykusu bölünüyor sonra gündüz ilgillenmeye gücüm yok. Ben o hatayı yaptım ikinci çocuğum olursa asla uyandırmam karar sizin ☺️