Kızlar faydası olsun diye yazıyorum, kızım 26 aylık olacak ve bir anda kestim tuz sürerek başka türlü anlatmakla anlamıyordu eğ oldu artık dedim ve kestim 2 gündür emzirmiyorum
Ama gel gör ki taş gibi oldular ben de çareler ararken bir de buz kompres yaptım. Asiri rahatlatti bilginiz olsun. Buzla ovuşturdum kolumu bile kaldıramıyorsun anında rahatlattı bakalım tamamen ne zaman geçecek