defnemsiii Kızlar bebeğim on bucuk aylık ilk defa parka götğrdüm salıncağa koydum direkt ağladı ve hiö susmadı bu normal mi sizce ya yarın tekrar götürücem
-Drkegsbl- defnemsiii Normal korkmuştur şlk kez gittiği içim bide küçük daha o yüzdendir gittikçe alişir
hayallrbdva Korkmuş olabilir ilk kez deneyimlediği birşey ya ondan olabilir büyük bir salıncak varsa kucapınızda birlikte sallanmayı deneyebilirsiniz
defnemsiii hayallrbdva ilk öyle yaptık evet ama bu internet de gerçekten insanı deli eder duyusal sorun falan diyor o yüzden sorayım dedim 😄
Ballilokmam11 defnemsiii ay yok normal yani bazı bebekler çok sever bazısı korkar ki benim kızımda korktu sonrada alıştı zor iniyor 😂
defnemsiii Ballilokmam11 ahaah bizimde muhtemel sonumuz öyle olur Allah sağlık afiyet versin hepimize ❤️