arkaz size özgü oldugunu sanmıyorum benim bebeğim de 17 aylık. Aynısını yapıyor. Hatta masayı demir esyaları nereyi bulursa ısırıyor sinirinden. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Görmezden geliyorum genelde tepki vermiyorum. Bi kaç kere de onun yaptıgı hareketi taklit ettim. Ne yapıyosa aynısını yaptım. Gülmeye basladı 😂😂😂 bu aralar yapmayı bıraktı gibi. Dönemsel bişe bence