uykuyusevmeyenbebe Bebeğim aşırı öksürmeye başladı bi iki gündür öksürüyor diye bugün doktora götürdüm asist verdi akşam üzeri içirdim ondan beri öksürmesi aşırı arttı ne yapabilirim uyuyamıyor öksürdükçe ağlıyor 😞 10 aylık bu arada
demir0 uykuyusevmeyenbebe büyük bir buz kütlesini odaya koy yada zeytinyağ sarımsak ez dolaba koy 4,5 saat sonra sadece yağı uyuduğunda ayağının altına sür çorap giydir doğal olarak bunu deneyebilirsin
Elika00 uykuyusevmeyenbebe 0.3 lük serum fizyolojik iyi geliyor. hava vermeniz rahatlatır. Doktorunuz nebülizatör için ilaç formunda olan nebüllerden de yazabilir öksürüğü artıyorsa
uykuyusevmeyenbebe Elika00 aslında söyledim ben iki gündür ventolin veriyordum biraz rahatlamıştı bugün doktor ciğerini dinledi temiz hava verme şurup içsin dedi ama asistte balgam sökücü olunca iyice kabarttı böyle devam ederse gece acile götürmeyi düşünüyorum
Elika00 uykuyusevmeyenbebe ventolini doktorunuz mu yazdırdı acaba ? Çok mecbur kalmadıkça vermeseniz daha iyi olur daha hafif tedavi edici olanlardan yazdırsanız ? Ventolin çok fazla çarpıntı yapıyor da doktorunuz daha iyi bilir tabi. Serum fizyolojik ilaç değil. Çocuğunuza soğuk buhar vermiş oluyorsunuz. Balgamı sökmeye de yardımcı olacaktır. 5cc serum fizyolojik veriyorum ben böyle durumlarda sabah öğle akşam.
uykuyusevmeyenbebe Elika00 ben ventolini serum suyu ile açarak veriyorum baya faydasını görüyorduk hemşire bi arkadaşım söylemişti Ama çarpıntı gibi bi durum olduğunu bilmiyordum söylediğiniz için teşekkür ederim 🩷
Elika00 uykuyusevmeyenbebe evet çarpıntı yapıyor. Araştırırsanız görebilirsiniz. Doktorunuzla görüşün cortair gibi tedavi edici ilaçlar var onlar daha iyi olabilir.