11+9 günlük bu ara gece sık kalkıyor 2 saatte bir o da köpek dişi şişmiş onun sancısı var sanki. Bir de mızmızlık yapıyor. Yemesi güzel maşallah kendi yemeye çok hevesli o oyalanacak bir şeyler elindeyken aradan yediriyorum ya da tane tane yiyebileceği şey varsa tek tek önüne koyuyorum. Bazen banyo yaptıracaksam kendi yemesine izin veriyorum kontrollü şekilde. Yürüyor uzun zamandır zaten çok erken yürüdü o yüzden keşfetme döneminde. Yaptığımız her şeyi taklit ediyor. Sadece geh (gel) ve babasına baaa diye sesleniyor. Her şeyi işaret parmağıyla gösteriyor. Kuzu köpek at seslerini çıkarıyor