Selam kızlarr
Kızım 9 aylık olacak ama benim sezaryen göbeği kaldı birazda kilom kaldı. Dikkat ederim dedikçe daha çok yemeye başladım 🤦♀️ sütümde artsın istiyorum sağlıklı beslenmiyorum az öğün çok yeme olmaya başladı
Emzirirken kilo verenler var mı? Neler yaptınız