bhrsy patlaktarhana aslında 2. De zor ama sizin neyi beklediğini biliyorsunuz şaşırmıyorsunuz o yüzden kolay geliyor yoksa değil :) bir de erkek çocuk gerçekten zor kıza göre
feride-nizamettin patlaktarhana Valla benim şu an için 2. zor. Oğlum 3,5 yaşında kızım 5,5 aylık. Anamdan emdiğim sütü burnumdan getiriyor kızım 🥲
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala patlaktarhana 1.çocukta hiç zorlanmadım, gece uykusuymuş, atakmış sendrommuş hiç yaşamadım. Herşeyi 2.de öğrendim. Tek çocuk hiç çocuktu benim için.
patlaktarhana Aptalllarsizi sendrom58 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala feride-nizamettin bhrsy bsmnl Desenize o zaman ben 2.yaparsam direk timarhaneyi boylarım diye.Ben ilk çocukta kafayı yedim ramak kaldı mazhar Osman heykelinin yanına gitmeyi.Neyime güvenip 2.istiyorsam artık sağolun
iki_prensesannesi patlaktarhana erkek yadw kız çocuk diye ayirt etmeden genelleme yapicam kolay çocuk zor çocuk var benim payıma iki zor çocuk düştü diyeceklerim bu kadar birde şuan hamile kalmışım gibi bı hissiyatım var bakalım kader 😏😄
maygirl patlaktarhana emek verilen ilgilenilen zaman harcanan hersey zordur..1 yada 2 si yok. 2 side zor.sadece 1 cocuga hakkiyla ve tamamen ilginizi ona verip bölünmuyorsunuz diye dusunuyorum.