Merhaba kızlar,
Benim 24 aylık bir oğlum var. 80 kelimesi var. Hergun farklı kelimelerde çıkarıyor şu an. Ama ikili kelimelere geçmedik.
Ekran yok, hergun dışarı çıkarıyorum, kitap okuyorum şarkı soyluyorum vs.
Bir de ilk defa gördüğü insanlara karşı soğuk. Böyle olunca neden konusmuyor bizimle falan diyor insanlar. Acaba bir problem mi var diye düşünüyorum bazen. Çocuk gelişim uzmanına da götürdüm 2 ay sonra. Konuşması için bekleyelim dedi. Başka bir problem görmedi
İkili kelimelere geçmesi için ne yapmam gerekiyor acaba ? 🤔