Kızlar iyi akşamlar, 2 yıl önce kızım için duvara dekor amaçlı stickerlar yapıştırmıştık. Ev değiştireceğiz nasipse çıkarmak istedik, geçen gün ütüyle buhar verdim çıkarttım fakat bazılarının yapışkan izleri kaldı, siyahlı yamalı gibi. Hani bant izi kalır ya o şekilde. Bu izleri hangi temizleyici ile veya nasıl temizleyebilirim duvara zarar vermeden?