irmhzl demir0 siz biyere basvurdunuz mu direk mi yatti ben 15inde dogum yaptim daha e devlette sadece 32. Haftada analik diye bisi girilmis
demir0 Sekerlivalin kaç gün izin yazıldığına bağlı benim doktorum fazla yazmıştı canım doktorum saygılar 🥰
acelikez demir0 bu parayı aldığınızda iş yerinizden de ayrıca maaş alıyor musunuz yoksa maaş almadığınızda mı bu tutar veriliyor