Kızlar 5 yaşında bir de oğlum var sürekli ilgi bekleyen evin işi çamaşır bulaşık ayrı destek olan da kimse yok e bir de 4 aylık olacak kızımla uğraşıyorum hiçbir şeye tam yetmiyorum ya eve eksik kalıyor ya çocuklar siz 3-4 aylık bebeklerle gün içinde neler yapıyorsunuz ne kadar sıklıkla ilgilenebiliyorsunuz mesela ben bir iki kez Tommy time yaptırıyorum altını değiştirirken sohbet ediyorum arada kucağımda ev gezdirip aynalara bakıyoruz ama genel olarak ya ana kucağında ya da yerde oyun halısında duruyor ben de o ara büyük çocuğumla ilgileniyorum ya da yemek ev işi falan yapıyorum daha elinde oyuncakları tutmayı bilmiyor yeni yeni uzanmaya başladı elleri kafasını çevirip takip ediyor bizi başka yapabildiği bir şey yok 3 ay 26 günlük ama 36 haftalık doğdu normal mi acaba yoksa ben mi az ilgileniyorum