Aadr Merhabalar, bebeğinizi yatırırken sırt üstü mü yoksa yan mı yatırıyorsunuz? Ben sırt üstü yatırım başını yan çeviriyorum ama ilerleyen dakikalarda kendisi düzeltmiş oluyor. Başı düzleşecek diye korkuyorum. Önerileriniz var mı? Beneğim 4aylık
lceLady Aadr Bir keresinde ayagimda sallamistim ve uyumuştu.. Allah’tan o an ordaydim birden avuc dolusu kusmaya basladi. Kii hic kusma huyu yoktu.O an ben orda olmasaydım bogulabilirdi çünkü gozumle gordum cok kucuk ve kalkamazdi kusmuklar agzinin icindeydi hemen kaldirdim Ondan sonra hep sagli sollu yan yatirdim sirtina ve onune yastik koydum dönmesini engelledim Simdi buyudu tabii ama hareketlenene kdr dikkat ettim o şekilde