eses123 ben balıkları genelde yağlı kağıdın içine katıp kapatıyorum ocakta kısık ateşte veya fırında pişiriyorum hem sulu sulu kalıyor hemde lezseti içinde kalıyor en azından kılçık vs ayiklamam daha kolay oluyor ben ekstra bişey yapmıyorum ama mercimek çorbası da yapabilirsin bebiş için