bebeklianneee defnevedoruk kolunun üst tarafında da var doktor ya alerji ya böcek ısırması dedi ama alerjisi var zaten ilk kez böyle oldu sadece kolda var
tugceyldzzz Benm bebegiminde bacagında cıkmıştı doktor bişey ısırmış demişti ısırabilcek bişey yok diye düşünyodum snra yerde sarı karınca gördüm şuan hala biraz var izi krem kullanıyoruz sizde dikkat edin cok geçmiş olsun 🙏🏻