Aydakisiyahedicikk Kan şurubu var kızımın 1-1.5 ay önce aldık 4-5 kez kullandık bıraktık kontrol var diye ağzı açıldı kuru serin yere koyuldu devam edin dedi dr şimdş başlıcama ama bozulmuşmudur acaba 490 tl bi ilaçta dolu sayılır kıyamadım atmaya
3kedili2bebekli Aydakisiyahedicikk burdan bilgisi olan yoksa haritalara eczane yazıp en yakın olan eczaneyi ilacın ismini ve tahmini açılma tarihini sakladiginiz kosullari söyleyin yardımcı olurlar
Seymaseda Aydakisiyahedicikk 1-1,5 ay olduysa kullan 1,5 ay kadar dediğin gibi kuru serin yerde durduysa şekerleme gibi olmadıysa kullan canım