Ayselisali Kaç gündür 22 aylık kızıma memeyi bıraktırmaya çalışıyorum fakat öyle ağlıyor ki her seferinde başarısız oluyorum lütfen tecrübeli annelerimiz bana deneyimlerinizi anlatır mısınız çok ihtiyacım var
birbeyazoglanbirkarakiz iremaydmr 6 aylıkken küçük olduğu için bir anda kesmek işe yaramıştır ama benimkisi 24 aylık, ben o yöntemi denedim canıma okudu başka ne önerirsiniz acaba ?
birbeyazoglanbirkarakiz Bende bir köşede bekleyeyim aynı dertten muzdaribim 🥹 bir anda kesmeyi denedim olmadı, emziği kestim olmadı başka öneriler de gelir eminim merak ile bekliyorum
birbeyazoglanbirkarakiz Ay çok özür dilerim ya ben emzik sonlandırma olarak okudum başlığı emzirme sonlandırmaymış 🤭 emzirmeyi ben de 14 aylıkken birden kestim genelde işe yarıyor ama konu sahibinin bebeği biraz daha büyük olduğu için kademeli kesmesini öneririm.