Bebeğim 10.5 aylık ve yatağa yatırdığım an yüz üstü dönüyor emekleme pozisyonuna geliyor ve sürekli hareket ediyor asla uykuya geçmiyor gece uykusunda bile her yarım saatte dönüyor dönerken ağlıyor emekleme pozisyonundan geri yatmıyor benim yatırmamı bekliyoe bende hamakta yatırıyorum hala dönemiyor daha uzun uyuyor diye ama yazık artık yatağına yatırmak istiyorum ama işte böylede uyku diye bişey kalmıyor bu gün park beşikte koydum döne döne uyusun diye pış pış dedim tam 2 saat başını bekledim yarım saat ağladı en sonunda aldım kucağıma o uyku saatimiz geçti yani çok stresliyim sinirlendim baya kendimi tutumayıp bağırdım kızdım mahvoldum ve eline vurdum birden o kadar kötü oldum ki biliyorum sondu bidaha yaparsam kendimi affetmicem çook uzun yazdım ama sizden başka kimseye anlatamıyorum insan tanımadığına anlatır yardımcı olursanız sevinirim bana çok kızmayın ben zaten kendime kızdım sizden uyku eğitimi tavsiyesi istiyorum