maybeybi dün biz de 8. ay kontrolüne gittik, bu soruyu sordum :) 9. ayda akşam yemeklerine geçeceğiz o zaman gece beslemesini kesmenizi önericem dedi. Şimdilik 1 kere besleyin yeter dedi.
Ben 03:00-04:00 civarı emziriyorum uyandığında, mutlaka uyanıyor.
Doktorumuz ya 23:00 ya da 05:00’ten sonra emzirmeyi öneriyor deliksiz uzun uyuyabilsin diye. Ama kıyameti kopardı oğlum alışmadı o saatlere :( ben de zorlamıyorum önümüzdeki ay keseceğim geceyi